Monday, November 18, 2013

V-ati pregatit de Black Friday?






Mai este mai putin de o saptamana pana la Black Friday – adica pana Vineri, 22.11.2013.




Eu unul mi-am pregatit wish-listul pe site la F64, mi-am trecut la comentarii pretul actual iar acum astept cu nerabdare sa vina clipa. Sa vad ofertele si eventual sa achizitionez. Tare imi place partea cu achizitia online. 
Cel mai probabil nu am sa ma bag la somn joi pana cand nu vad ce si cum.


In plus, m-am inscris la news-letter pe mai multe site-uri care prezinta interes pentru mine si sper ca voi fi printre primii care afla ofertele astfel incat sa am o sansa la produsele care au foarte mare cautare.


Si nu in ultimul rand, am strans niste bani special pentru acest eveniment. Altfel cum? Desi nu sunt atat de multi cat as vrea, tot e ceva. Si sper si eu ca multi altii ca imi vor ajunge sa imi iau ceea ce imi doresc cel mai mult, ca ceea ce vreau eu vor beneficia de cele mai bune reduceri.

Magazinele de la care sper sa pot cumpara cate ceva sunt:



Bafta tuturor la achizitionat tot ceea ce va doriti la preturile cele mai mic.

No comments:

Post a Comment