Tuesday, February 21, 2012

De ce fotografie?
Primul meu aparat foto digital ... anul 2003, un HP, 2.3 M, 3x zoom optic, 4 baterii. Oau, eram atat de incantat. Cumparat de "afara". Mi-am impresiont prietenii cand am venit in tara. Atat cu aparatul, cat si cu pozele prezentate pe un Laptop Toshiba, tot de "afara".

Au trecut cat? .. 9 ani ...timp in care un copil ajunge "mare", un student ajunge senior in domeniul lui de activitate, un adult ajunge .. mai intelept. Iar HP-ul meu s-a metamorfozat, a trecut prin stadiul de Sony cyber-shot, Nikon D40, Nikon D90 si a ajuns la Nikon D7000.

Asta spus romantic, pentru ca realitatea e mai rea. Pe masura ce tehnica aduce la lumina noi descoperiri, noi performante, noi vrem sa tinem pasul. Si cum putem face asta .. simplu, umbland la buzunar. Trecerea de la HP la D7000 am facut-o cu ceva sacrificii (in timp, bineanteles). Primul DSLR ... a fost un vis mult timp. Eram student, apoi proaspat angajat. Si tanar....
Dar am reusit.. uraaaa ...am DSLR. M-a tinut cam o luna. Apoi am constatat ca nu e suficint. Body-ul fara obiective e aproape la fel ca un compact. Deci ... scarpinare la buzunarrrr. Si tot asa.

Hobby-ul numit fotografie e mai costisitor decat o amanta. Dar merita: este fidel, nu iti e teama ca te vad vecinii cu el, nu se supara pe tine cand cadourile nu corespund asteptarilor, etc. Prietenii stiu de ce...

No comments:

Post a Comment